tiistai 1. helmikuuta 2011

Eihän se tehnyt tiukkaakaan!


Kuva lainattu: customersrock.wordpress.com
Tein Uutena vuotena lupauksen että perinteisen tipattoman lisäksi pidän myös herkuttoman (karkittoman, pullattoman, kakuttoman, limpparittoman) tammikuun! Ja se onnistuikin niin että heilahti. Sallin itselleni koko tänä aikana ainoastaan yhden pienen lakupatukan ja noin askillisen sokerittomia pastilleja. Näin pienet "lipashdukset" annettakoon anteeksi, sillä eihän sitä ihan natsi voi itselleen olla, eihän? Kokonaisuutena olen saavutukseni  kyllä erittäin tyytyväinen, sillä olen herkkupeppu pahimmasta päästä! 

Makea on minulle kuin kirous, sillä en löydä herkuista yhtään ainotta inhokkia. Kaikki menee ja enemmänkin, jos ei järki joskus puhuttelisi mielitekoja. Olen yllättynyt nyt siis kuinka helposti tämä tammikuun herkku-lakkoilu onnistui! Toivon nyt vaan että vaikka sallinkin itselleni herkutteluhetkiä silloin tällöin, ettei paluuta olisi jokapäiväiseen makean mussuttamiseen. Eiköse niin olekkin että kun saa harvemmin niin se tuntuu paremmalle? Ja siis puhuin edelleen herkuista. Mutta huomaan kyllä että nyt en ainakaan ajattele karkkia tai kahvileipiä yhtä usein kuin ennen (eli päivittäin) ja minulle on jäänyt projektista oikein kevyt ja puhdistunut olo. Vaakakin huomasi muutaman kilon hävinneen...

Kuva lainattu: customersrock

En tiedä teistä, mutta tätä saavutusta voisi juhlia lasillisella hyvää punaviiniä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti